Początek sezonu kolarskiego w Polsce zbliża się dużymi krokami. Niedawno ruszyły zapisy dla zawodników PZKol, dziś natomiast premierę ma plakat i key visual tegorocznego wyścigu.
Opiekę graficzną, już 8 rok z rzędu, zapewnia agencja Brandovo*. Zdjęcie wykonał, znany fotograf sportowy Dariusz Krzywański. Bohaterką plakatu jest Dominika Włodarczyk, młoda kolarka pierwszej polskiej zawodowej drużyny UCI Continental - Mat Atom Deweloper Wrocław. Wielokrotna reprezentantka Polski, Mistrzyni Polski CX oraz na szosie U23, zwyciężczyni etapu oraz klasyfikacji młodzieżowej na Giro Toscana 2022. Znana z niesamowitej waleczności, serca do kolarstwa i barwnych relacji z wyścigów. Właśnie ta waleczność Dominiki zwróciła naszą uwagę - mówi Przemysław Bednarek, dyrektor wyścigu. Dlatego właśnie jej wizerunek otwiera sezon kolarski w Sobótce - dodaje. Więcej o Dominice: https://www.procyclingstats.com/rider/dominika-wlodarczyk

Wyścigowa komunikacja nabiera rumieńców, a machina organizacyjna nabiera rozpędu. Oprawa graficzna wyścigu to nie tylko plakat. Co roku powstają mapy, profile, oznaczenia wozów, książka wyścigu, medale, grafiki na social media i wiele wiele innych. Nad całością tych działań czuwa Brandovo*, agencja zajmująca się brandingiem, web designem oraz digital marketingiem.
Marketing sportowy to jedna z naszych specjalizacji. Od lat tworzymy key visuale dla imprez sportowych w całej Polsce, ale nie tylko. Pracujemy z klientami różnych branż. Jeśli chodzi o 'Mnicha' to już nasza ósma edycja. Dbamy o identyfikację wyścigu, to bardzo ważny aspekt budowania brandu takiej imprezy jak ŚM. Wyścig corocznie przyciągająca rzeszę sympatyków kolarstwa z całej Polski, a to zobowiązuje - mówi Marek Lorenowicz, Co-Founder & Creative Director w Brandovo*.

Atrakcyjność wizualna wydarzenia buduje markę i ma bardzo duży wpływ na prestiż i popularność imprezy.
Ciekawa trasa, świetna organizacja i wysoki poziom sportowy, to nie wszystkie oczekiwania jakim sprostać musi każdy organizator wyścigu. Atrakcyjność wizualna wydarzenia buduje markę i ma bardzo duży wpływ na prestiż i popularność imprezy. Szczególnie jest to ważne w przypadku wydarzeń sportowych. Doceniają też ten fakt nie tylko uczestnicy, ale i sponsorzy, którzy chętniej wspierają inicjatywy, które mogą im zapewnić odpowiednią ekspozycję. Tutaj, zarówno wizerunkowo jak i marketingowo, zyskują wszyscy. Organizatorzy 'Mnicha' doskonale to rozumieją. Dlatego wspólnie z nami dokładają starań i dbają o to, aby rozpoczęcie sezonu kolarskiego w Polsce miało profesjonalną oprawę - dodaje Lorenowicz.

W ciągu całego dnia ścigać się będą wszystkie kategorie wiekowe kolarzy licencjonowanych i amatorów. Kolejny raz odsłonimy tablice w Alei Sław Kolarstwa. Tym razem gwiazdy z najwyższej polskiej/światowej sceny MTB. Warto być i zrobić sobie pamiątkową fotkę z uczestniczkami Alei Sław Kolarstwa - zaprasza Bednarek.

Na tegorocznej edycji wyścigu nie zabraknie też emocji, sportowej walki oraz najlepszej kolarskiej atmosfery. Do zobaczenia w Sobótce 16.04.2023r.
Zaprasza: KS Ślęża Sobótka, ŚOSIR i miasto Sobótka. Zapisy amatorów już wkrótce.
#mnich #sleza #sobotka #kssleza #plakat #brandovo #brndv #sezon2023

Brandovo zajmuje się brandingiem, web designem i digital marketingiem. Tworzy projekty logo, systemów wizualnych, wspierają marki, firmy, instytucje w budowaniu ich spójnego wizerunku, kreują kampanie marketingowe, zajmują się UX i UI designem.
Kontakt: biuro@brandovo.pl www.brandovo.pl